Wycieczki szkolne 2016/2017

WYCIECZKA KLAS 6 DO JANOWA LUBELSKIEGO

W dniach 12-14.06.2017r. nasza klasa wraz z klasą 6b pojechała na zieloną szkołę do Janowa Lubelskiego. Oprócz naszych wychowawców, pani Marty Szydłowskiej-Ciepieli i pani Haliny Knott, towarzyszyli nam pan Arkadiusz Kamiński oraz pan Sebastian Koryl. W trakcie pobytu w ośrodku Karino podzieliliśmy się na dwie grupy. Jedna grupa uczestniczyła w zajęciach surviwalowych, a druga w turystycznych. Pierwszego dnia grupa surviwalowa miała trening strzelecki oraz marsz na orientację, a grupa turystyczna rozwiązywała zagadki logiczno-sprawnościowe oraz odbywała trening „sumo” i grała w megapiłkarzyki. Wieczorem odbyła się dyskoteka i ognisko.

Zajęcia terenowe klasy IV a

12 czerwca 2017 roku klasa IVa wraz z panią Bernadetą Dziopak i panem Konrad Leją wybrała się na lekcję przyrody w terenie. Zanim dotarliśmy do celu niepodziewanie spadł deszcz. Na szczęście po kilkuminutowych opadach cała klasa mogła kontynuować wyprawę. Gdy już dotarliśmy na miejsce mogliśmy obserwować dolinę Wisłoka, a następnie zmierzyć prędkość tej rzeki. Później wszyscy udaliśmy się na posiłek, a po nim autokarem udaliśmy się do rezerwatu przyrody „Lisia Góra”. Tam Pan Konrad opowiedział nam ciekawostki o drzewach i pokazał less, czyli rodzaj skały zwięzłej. Na koniec mieliśmy chwil, aby pobawić się na placu zabaw niedaleko rezerwatu. Cała klasa IVa wróciła zadowolona do szkoły i bogatsza w wiedzę o otaczającej przyrodzie.

Emilia Majka

Wycieczka klas IV do Przemyśla.

Dnia 11 maja klasy czwarte wyjechały na dwudniową wycieczkę do Przemyśla. Po drodze zwiedziliśmy: Arboretum w Bolestraszycach, Twierdzę Przemyśl, Zamek w Krasiczynie. Kiedy dotarliśmy do hotelu i rozpakowaliśmy bagaż, wyszliśmy na plac, gdzie odbył się turniej Bumper Ball oraz bitwa kolorów. Późnym wieczorem piekliśmy kiełbaski. Następnego dnia w planie była gra terenowa, lecz z powodu deszczowej pogody wyjechaliśmy do Ogrodu Biblijnego oraz na zaporę Myczkowcach. W drodze powrotnej odbył się Quiz dotyczący zwiedzanych obiektów i rozdanie nagród. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej wycieczki.

Małgorzata Kuźniar, klasa 4a

Wycieczka klas I do Kolbuszowej

W dniu 13 czerwca 2017 r.  klasy pierwsze pojechały na wycieczkę do Kolbuszowej, by zwiedzić tamtejsze Muzeum Kultury Ludowej, skansen. Uczniowie mieli okazję przekonać się oraz zobaczyć jak wyglądało życie ludzi w dawnych czasach. Pobyt uświetniły gry i zabawy integracyjne na terenie skansenu. Szczęśliwi i pełni nowych wrażeń wróciliśmy do szkoły.

Dzień Dziecka klasy I Szkoły Podstawowej

Z inicjatywy taty ucznia klasy I b– p. Huberta Ćwika (pracownika Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale)  uczniowie klas I szkoły podstawowej Dzień Dziecka spędzili na wycieczce. Mieliśmy możliwość zwiedzania  - Pola Doświadczalnego PODR, zobaczenia upraw zbóż i roślin rolniczych, ziół, pracowni odnawialnych źródeł energii oraz maszyn rolniczych. Dzieci miały okazję na własne oczy zobaczyć pracę rolnika na polu uprawnym. Po wspólnym grillowaniu i zjedzeniu kiełbaski dzieci uczestniczyły w grach i zabawach integracyjnych.

Wyjście klas II Szkoły Podstawowej na kręgle

30 maja, z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka, uczniowie klasy 2a i 2b wybrali się do kręgielni. Większość dzieci po raz pierwszy grała w prawdziwe kręgle. Początkowo niektórzy uczniowie odczuwali zdenerwowanie, lecz z każdym kolejnym rzutem kuli nerwowość odpuszczała, a wśród uczestników wzrastało poczucie świetnej zabawy i zdrowej rywalizacji. Czas pobytu na kręgielni okazał się dla dzieci nową, alternatywną formą spędzania wolnego czasu, a gra w kręgle uczyła samodyscypliny oraz koncentracji.